Toimitusehdot

Tilausohjeet

Ostosten tilaaminen Digipisteestä on erittäin helppoa ja luotettavaa. Kerää haluamasi tuotteet ostoskoriin painamalla lisää koriin -linkkiä. Valitse haluamasi maksutapa, hyväksy toimitusehdot, tilaa tuotteet painamalla kassalle nappia ja seuraa ostoskorin ohjeita. Voit ostaa tuotteet rekisteröitymällä tai ilman rekisteröitymistä. Rekisteröityneet asiakkaat voivat seurata tilauksen kulkua asiakastilinhallinnassa. Saat heti tilausvahvistuksen sähköpostiisi. Ota yhteyttä mikäli tilausvahvistusta ei kuulu. Varmistathan että ilmoitat sähköpostiosoitteesi oikein. Voit myös seurata tilauksen kulkua saamallasi viitenumerolla tilauksen seuranta -sivulla.

Kaikki hinnat sisältävät arvonlisäveron 24 %. Kuitti (yrityksillä mahdollisuus alv-vähennykseen) toimitetaan tilauksen mukana tai lähetetään sähköpostiin tilauksen toimittamisen jälkeen sähköisenä PDF-kuittina. Toimitamme tuotteita kaikkialle Suomeen (ei ahvenanmaalle) 15 vuotta täyttäneille. Alle 15-vuotias tarvitsee vanhempien suostumuksen tilaamiseen. Pidätämme oikeuden hintamuutoksiin inhimillisten virheiden takia. Asiakastietoja ei käytetä suoramarkkinointiin eikä niitä luovuteta edelleen.

Maksutavat

Visa Visa Electron Verified by Visa Mastercard MasterCard SecureCode Tilisiirto: OP, Nordea, Danske Bank
Klarna Lasku
Klarna Lasku Klarna Tili - Osamaksu

Maksutapana kaupassamme käy Luottokortti (Visa-, Visa Debit-, Visa-Electron-, MasterCard-, Debit MasterCard- ja Eurocard-kortit), Pankkien Verkkomaksut (Nordea E-maksu, Osuuspankki Verkkomaksu, Danske Bank Verkkomaksu, Säästöpankki Verkkomaksu, OmaSp Verkkomaksu, Paikallisosuuspankki Verkkomaksu, Aktia Verkkomaksu, S-Pankki Verkkomaksu, Handelsbanken Verkkomaksu, Ålandsbanken E-maksu), APE-Kukkaro, Mobiilimaksu, tilisiirto ennakkoon, Klarna Lasku sekä Klarna Osamaksu.

Luottokortti: Seuraavat luottokortit käyvät: Visa-, Visa Debit-, Visa-Electron-, MasterCard-, Debit MasterCard-, Maestro- ja Eurocard-kortit. Maksun saajana on kauppias. Luottokortin tiedot annetaan SSL suojatussa yhteydessä Nets Oy:n (entinen Luottokunta) digitaalisen maksupalvelun maksulomakkeella. Maksutapahtuman ajaksi siirrytään Nets Oy:n maksupalveluun, josta palaudutaan takaisin verkkokauppaan. Luottokortilla maksettaessa luottokortin tiedot eivät tallennu verkkokauppaan. Verified by Visa ja MasterCard SecureCode -todentamispalvelu käytössä.

Verkkomaksut: Voit maksaa seuraavien suomalaisten pankkien verkkomaksuilla: Nordea E-maksu, Osuuspankki Verkkomaksu, Danske Bank Verkkomaksu, Säästöpankki Verkkomaksu, Oma Säästöpankin verkkomaksu, POP Pankin Verkkomaksu, Aktia Verkkomaksu, S-Pankki Verkkomaksu, Handelsbanken Verkkomaksu, Ålandsbanken E-maksu. Verkkomaksuissa Checkout maksunvälityspalvelu välittää maksusi kauppiaalle. Käyttäjän kannalta palvelu toimii aivan kuten perinteinen verkkomaksaminenkin. Checkout on sinulle turvallinen maksutapa. Palvelu on maksulaitoslain siirtymäsäännöksen nojalla merkitty Finanssivalvonnan ylläpitämään maksulaitosrekisteriin. Checkout on Checkout Finland Oy:n (y-tunnus 2196606-6) ylläpitämä palvelu.

Valittuasi verkkomaksutavan, maksutapahtuma siirtyy maksutavan järjestelmään. Hyväksyttyäsi maksun ja palattuasi verkkokauppaan, maksu kirjautuu välittömästi suoritetuksi kauppiaalle. Maksu suoritetaan Checkout Finland Oy:n hallinnoimalle tilille, josta se siirretään kauppiaalle. Turvallista, helppoa ja nopeaa!

APE-Kukkaro: Ape-Kukkarolla maksat helposti. Ape-Kukkaroon voit siirtää rahaa lähes kaikista kotimaisista verkkopankeista, luottokortilla, puhelinsoitolla- tai SMS -viestillä. APE Kukkarolla voi maksaa korkeintaan 150 euron ostoksen. Lue lisää APE kukkarosta: https://apepayment.com/ APE-Kukkarolla maksettaessa maksu suoritetaan Checkout Finland Oy:n hallinnoimalle tilille, josta se siirretään kauppiaalle.

Mobiilimaksu: Mobiilimaksulla voi maksaa alle 43,63 euron suuruisen ostoksen matkapuhelimella soittamalla ruudulla näkyvään numeroon. Tilauksen maksu veloitetaan puhelinlaskussa. Asiakas maksaa operaattorikustannukset laskutuslisän muodossa, joka ovat noin 15% tilauksen loppusummasta. Mobiilimaksulla maksettaessa maksu suoritetaan Checkout Finland Oy:n hallinnoimalle tilille, josta se siirretään kauppiaalle.

Tilisiirto: Maksaessasi tilisiirrolla voit maksaa tuotteet ennakkoon minkä tahansa pankin tililtä jollekin valitsemastasi tileistä. Maksun saajana on kauppias. Näyttöön tulee tilisiirtolomake, jonka voit tulostaa (tai kirjoittaa tiedot muistiin) ja maksaa haluamallasi tavalla. Maksutiedot lähetetään myös sähköpostilla heti tilauksen jälkeen. Voit maksaa tilauksen helposti virtuaaliviivakoodilla. Näin vältyt maksutietojen kirjoittamiselta. Klikkaa tästä lisätietoja virtuaaliviivakoodista

Meillä on tilit Nordeassa sekä Danske Bank:ssa (ent. Sampo Pankki), joten valitse se pankki mikä sinulla on käytössäsi ja siirrä sen pankin tilille rahat, niin silloin maksu näkyy meillä heti. Voit maksaa tilauksen myös muista kuin listatuista pankeista. Tällöin tilisiirrossa kestää 1-3 työpäivää. Jos tilausta ei makseta 14 vrk kuluessa, tulkitaan se peruuntuneeksi.

Lasku - Klarna: Yksityishenkilöt ja yritykset voivat maksaa myös laskulla. Tällöin saat toimituksen jälkeen sähköpostiisi laskun, jolla on 14 päivää maksuaikaa. Lasku-maksuvaihtoehto edellyttää myönteistä luottopäätöstä. Palvelun tuottaja, Klarna Oy, tarkistaa luottotiedot ennen luoton myöntämistä ja näet luottopäätöksen saman tien. Toimitus suoritetaan ainoastaan luotonottajan väestörekisteriin ilmoitettuun osoitteeseen tai yrityksen viralliseen osoitteeseen. Laskutuslisä laskulla maksettaessa on 3.99% tilauksen loppusummasta + 3.99 euroa.

Osamaksu - Klarna Tili: Yksityishenkilöt voivat maksaa tilauksen osissa käyttämällä Klarna Tili maksutapaa. Klarna Tilillä maksaessasi Klarna Oy avaa ensimmäisen tilauksen yhteydessä sinulle tilin automaattisesti. Voit lyhentää tiliä joko itse valitsemissasi kuukausierissä (kuitenkin vähintään joko 8,95€ tai 1/24 laskun loppusummasta riippuen siitä, kumpi on suurempi) tai kaupan kassalla tarjotuissa kiinteämmissä maksuaikatauluissa (3-36 kk), kun ostoksesi ylittää 100 eur. Maksutapalisä tällä maksutavalla maksettaessa on 3 prosenttia tilauksen loppusummasta + 3 euroa (veloitetaan vain kerran). Lisätietoa Klarna Tilistä

Postiennakko on poistunut maksutapa valikoimista 5.5.2006 lähtien

Osamaksu - Klarna Tili

Voit maksaa tilauksesi osissa käyttämällä Klarnan osamaksu maksutapaa. Klarnan osamaksulla maksaessasi Klarna Oy avaa ensimmäisen tilauksen yhteydessä sinulle tilin automaattisesti.

Voit lyhentää tiliä joko itse valitsemissasi kuukausierissä (kuitenkin vähintään joko 8,95€ tai 1/24 laskun loppusummasta riippuen siitä, kumpi on suurempi) tai kaupan kassalla tarjotuissa kiinteämmissä maksuaikatauluissa (3-36 kk), kun ostoksesi ylittää 100 €.

Kaikki Klarnan osamaksulla maksamasi ostokset yhdistyvät automaattisesti samalle tilille ja samalle kuukausilaskulle, myös silloin kun maksat Klarnan osamaksulla muissa verkkokaupoissa asioidessasi. Saat kuukausittain siis vain yhden laskun, jossa on tilausmäärästä huolimatta vain yksi laskutuslisä. Kun olet maksanut laskun loppusumman, tili sulkeutuu automaattisesti.

Ostoksesi hyväksymiseksi sinulta kysytään ostoskorissa henkilötunnuksesi, väestörekisteriin ilmoittamasi osoite ja tiedot vuosituloistasi. Saat päätöksen tilauksesi hyväksymisestä välittömästi tilauksen vahvistettuasi. Ensimmäisen kerran Klarnan osamaksulla maksaessasi sinulle lähetetään postitse tilisopimus, joka sinun tulee allekirjoittaa ja lähettää Klarna Oy:lle.

Osamaksuvaihtoehtojen kulut:
Maksuaika Vuosikorko Avausmaksu Laskutusmaksu
3kk 0% 9,90 € 3,95 €
6kk 0% 19 € 3,95 €
12kk 0% 29 € 3,95 e
24kk 9,95% 29 € 3,95 €
36kk 9,95% 29 € 3,95 €
Tili 22% 0 € 3,95 €
Muista lukea huolellisesti Klarnan osamaksun tiliehdot osoitteessa: http://www.klarna.com/klarna-tiliehdot.pdf

Laskuihin liittyviin kysymyksiin saat vastauksia nyt myös käyttämällä Klarnan sähköistä asiakaspalvelulomaketta osoitteessa http://www.klarna.fi

Toimitustavat ja -kulut

Kirje/maksikirje: Kirjeenä voidaan toimittaa pienet tilaukset ja ne toimitetaan annettuun osoitteeseen. Maksikirjeet jaetaan vastaanottajalle, jos se voidaan jättää postiluukkuun tai laatikkoon. Muussa tapauksessa jakaja jättää saapumisilmoituksen ja lähetys on noudettavissa postista. Kirjeet toimitetaan 1 lk kirjeenä, jolloin lähetys on perillä lähettämistä seuraavana työpäivänä. Kirjeiden kulkua ei voi seurata. Toimituskulut kirjeillä ja maksikirjeillä alkaen 1 e. Tarkat toimituskulut näet ostoskorissa ostoskorin tuotteille.

Mikäli valitset Kirjeen toimitustavaksi ja tilaus ei mahdu kirjeeseen/maksikirjeeseen, tällöin toimitustapana käytetään Keltainen Kuljetus 16:ta.

Postin Keltainen Kuljetus 16 Toimitetaan lähimpään postitoimipaikkaan. Lähetys on noudettavissa pääsääntöisesti lähettämistä seuraavana työpäivänä klo 16.00 jälkeen seurantakoodia vastaan. Vastaanottajalle jaetaan saapumisilmoitus seuraavan työpäivän jakelussa. Lähetämme seurantakoodin sähköpostitse sekä tekstiviestillä lähetyspäivänä tai seuraavana aamuna. Toimituskulut 6.99 e riippumatta ostomäärästä

Postin Keltainen Kuljetus 14 Toimitetaan perille kotiin/yritykseen pääsääntöisesti lähettämistä seuraavana työpäivänä klo 14 mennessä. Jos vastaanottajaa ei tavoiteta, jätetään saapumisilmoitus ja lähetys on noudettavissa postista. Toimituskulut 11.90 e riippumatta ostomäärästä

Postin Keltainen Kuljetus 21 Kuljetetaan perille vastaanottajalle vastaanottajan kanssa sovittuna ajankohtana pääsääntöisesti seuraavana työpäivänä. Palveluun sisältyy aina ennakkosoitto vastaanottajalle jakeluajankohdasta sopimiseksi. Mikäli vastaanottajaa ei tavoiteta puhelimitse, postitetaan vastaanottajalle soittopyyntö jakeluajankohdasta sopimiseksi. Jakelupäivät maanantaista perjantaihin klo 9 - 21. Muista antaa meille puhelinnumerosi! Toimituskulut 14 e riippumatta ostomäärästä

Toimituskulut ilmoitetaan myös ostoskorissa ostoskorin tuotteille

Toimitusaika

Tilauksilla toimitusaika ennakkomaksulla maksettaessa on 1-4 työpäivää, mikäli tuotteen saatavuustiedoissa lukee "Heti". Yleensä lähetämme tilaukset saman tai seuraavan työpäivän sisällä, mikäli tilaus tehty ja maksettu ennen klo 14:00 ja kaikkia tuotteita on varastossa.

Kirjeet ja postipaketit jaetaan vastaanottajille pääsääntöisesti jo postitusta seuraavana työpäivänä. Mikäli tilauksessa on useita tuotteita ja niillä on eri saatavuus tietoja, tilaus toimitetaan yleensä pisimmän saatavuustiedon mukaan. Tilaukset, joissa on useampia tuotteita, saatetaan myös toimittaa eri lähetyksissä. Myös jos tilauksessa on useampia tuotteita, saatetaan tarvikkeet lähettää erillistoimituksena kirjeessä. Kuitenkin vain yhdet toimituskulut veloitetaan. Jos tuotteen toimitus jostakin syystä viivästyy ilmoitetusta, siitä pyritään ilmoittamaan asiakkaalle. Tilauksen tilannetta pystyy seuraamaan asiakastilinhallinta -sivuilta tai Tilauksen seuranta -sivulla viitenumeron perusteella. Postipakettien kulkua voi seurata Postin tilaustenseuranta-sivulla, seurantakoodi toimitetaan asiakkaalle lähetyksen jälkeen sähköpostitse.

Kaikkiin postitoimipaikkoihin ei paketteja pystytä toimittamaan lähettämistä seuraavana päivänä, katso Postin toimitusaikaseuranta.

Peruuttamisoikeus

Kaikilla myymillämme tuotteilla on 14 päivän peruuttamis- ja vaihto-oikeus tavaran vastaanotosta syytä ilmoittamatta, sillä edellytyksellä, että tuote on käyttämätön. Kauppasumma palautetaan tälloin kokonaisuudessaan ja palautuskustannukset maksaa kauppias. Maksuton asiakaspalautus on voimassa vain Suomessa.

Peruuttamisoikeuden käyttämiseksi teidän on ilmoitettava kirjallisesti (esim. postitse, sähköpostitse) 14 päivän sisällä siitä kun tavara on vastaanotettu päätöksestänne peruuttaa sopimus. Voitte käyttää peruuttamislomaketta verkkosivuillamme: Tästä klikkaamalla pääset peruuttamislomakkeeseen. Ilmoitamme teille sähköpostitse peruuttamisilmoituksen saapumisesta ja samalla saatte tarkemmat palautusohjeet. Teidän on lähetettävä tavarat viivytyksettä ja viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen tekemisestä ja peruuttamisvahvituksen vastaanottamisesta.

Palautettavissa tuotteissa, varusteissa eikä paketeissa saa olla minkäänlaisia käytön jälkiä, sekä mahdolliset suojamuovit ja sinetit on oltava paikoillaan. Puhelimissa tulee olla näytön suojamuovi paikallaan. Puhelimella soittaminen tarkoittaa puhelimen käyttöönottoa ja palautusoikeuden menettämistä. Palautukseen on liitettävä kaikki pakkauksen mukana olleet tuotteet sekä dokumentit alkuperäisessä kunnossa. Palautettava tuote on pakattava asianmukaisesti esim. kuljetuspussiin tai pahvilaatikkoon. Pakettikorttia ei saa liimata suoraan tuotteen myyntipakkaukseen. Asiakaspalautukset tulee lähettää Suomen Digipisteen allamainittuun osoitteeseen. Tuotetta ei tule lähettää paketin päälle merkittyyn osoitteeseen eli tukkuun vaan Suomen Digipisteen osoitteeseen. Mikäli näin on kuitenkin menetelty, asiakkaalta veloitetaan tukun perimät kulut. Säilytä postista saamasi kuitti. Olette vastuussa vain sellaisesta arvon alentumisesta, jossa tavara on otettu käyttöön huolenpitovelvoitteen vastaisesti.

Mikäli tuote ei täytä palautusehtoja, emme korvaa ostosummaa täysimääräisenä tai tuote lähetetään asiakkaalle takaisin.

Kun palautuksen ehdot täyttyvät, maksu palautetaan viivytyksettä ja kuitenkin viimeistään 14 päivän kuluessa palautuksen saapumisesta meille tai siitä kunnes olette osoittaneet lähettäneenne tavaran takaisin. Ennen lähetystä perutun tilauksen maksu palautetaan noin vuorokauden kuluessa peruutuksesta. Suoritamme maksun sillä maksutavalla, jota olette alkuperäisessä maksutapahtumassa käyttäneet, ja josta teille ei aiheudu suoritusten palauttamisesta kustannuksia.

Peruuttamisoikeus ei koske yrityksiä.

Takuu

Kaikilla myymillämme tuotteilla on valmistajan myöntämä takuu. Takuu määräytyy valmistajan määrittelemien ehtojen mukaan ja ostaja on velvollinen tutustumaan ohjekirjasta, takuulomakkeesta tai valmistajan verkkosivuilta löytyviin takuuehtoihin ennen tuotteen käyttöönottoa. Takuuviallinen tuote ensisijaisesti huolletaan kuntoon tai korvataan vastaavanlaisella tuotteella. Takuu kattaa tuoteviat, takuu ei kata yhteensopivuusongelmia, tuotteen virheellisestä käytöstä johtuvia vikoja tai asiakkaan itse aiheuttamaa rikkoutumista. Varmista aina että ostamasi tuote sopii käyttöösi ja osaat asentaa sen. Takuu ei koske sen mahdollisesti muille laitteille tai henkilöille aiheutuneita vahinkoja.

Takuutapauksissa tuote voidaan toimittaa suoraan huoltoon tai otetaan yhteys myyjään sähköpostitse tarkan vikakuvauksen kanssa. Voitte käyttää verkkosivuillamme takuulomaketta.

Takuuaika on yleensä yksi vuosi tai kaksi vuotta. Puhelimilla takuuaika on 2 vuotta, poislukien esimerkiksi kuluvilla osilla, kuten akkuilla, takuu on kuusi kuukautta. Takuuaika ilmoitetaan tuotteen tuotekuvauksen yhteydessä. Takuuaika selviää myös ostokuitista. Takuun lisäksi tai sen puuttumisesta huolimatta, tuotteilla on myös lakisääteinen virhevastuu.

Nopein tapa saada tuote takuuhuoltoon on toimittaa se itse valmistajan huoltopisteeseen, joko itse viemällä tai se voidaan myös lähettää huoltopisteeseen maksutta. Lähetettäessä postitse liitä mukaan tarkka vikaseloste ja takuutodistukseksi kopio lähetteestä tai kuitista, jossa on laitteen mahdollinen sarjanumero. Takuuasioissa ota tarvittaessa yhteyttä asiakaspalveluumme.

Yhteystiedot

Suomen Digipiste
Lahdentie 224 (toimisto, ei myymälää)
04250 Kerava
Puhelin: 044 515 6116 (Asiakaspalvelu yleensä vain sähköpostilla, yhteydenotot ensisijaisesti sähköpostilla)
Y-tunnus: 1962804-1 ALV rek.
Sähköposti: info@digipiste.fi

Nordea FI34 1063 3500 1411 93
Danske Bank FI84 8000 2017 6914 02
 Jatka 
 © 2005-2017 Digipiste.fi