Toimitusehdot

Tilausohjeet

Ostosten tilaaminen Digipisteestä on erittäin helppoa ja luotettavaa. Kerää haluamasi tuotteet ostoskoriin painamalla lisää koriin -linkkiä. Valitse haluamasi maksutapa, hyväksy toimitusehdot, tilaa tuotteet painamalla kassalle nappia ja seuraa ostoskorin ohjeita. Voit ostaa tuotteet rekisteröitymällä tai ilman rekisteröitymistä. Rekisteröityneet asiakkaat voivat seurata tilauksen kulkua asiakastilinhallinnassa. Saat heti tilausvahvistuksen sähköpostiisi. Ota yhteyttä mikäli tilausvahvistusta ei kuulu. Varmistathan että ilmoitat sähköpostiosoitteesi oikein. Voit myös seurata tilauksen kulkua saamallasi viitenumerolla tilauksen seuranta -sivulla.

Kaikki hinnat sisältävät arvonlisäveron 24 %. Kuitti (yrityksillä mahdollisuus alv-vähennykseen) toimitetaan tilauksen mukana tai lähetetään sähköpostiin tilauksen toimittamisen jälkeen sähköisenä PDF-kuittina. Toimitamme tuotteita kaikkialle Suomeen (ei ahvenanmaalle) 15 vuotta täyttäneille. Alle 15-vuotias tarvitsee vanhempien suostumuksen tilaamiseen. Pidätämme oikeuden hintamuutoksiin inhimillisten virheiden takia. Asiakastietoja ei käytetä suoramarkkinointiin eikä niitä luovuteta edelleen.

Maksutavat

Visa Visa Electron Verified by Visa Mastercard MasterCard SecureCode Tilisiirto: OP, Nordea, Danske Bank Klarna
Verkkomaksut

Maksutapana kaupassamme käy Pivo, MobilePay, Siirto, Maksukortti (Visa-, Visa Debit-, Visa-Electron-, MasterCard-, Debit MasterCard-, Maestro- ja Eurocard-kortit), Pankkien Verkkomaksut (Nordea E-maksu, Osuuspankki Verkkomaksu, Danske Bank Verkkomaksu, Säästöpankki Verkkomaksu, OmaSp Verkkomaksu, Paikallisosuuspankki Verkkomaksu, Aktia Verkkomaksu, S-Pankki Verkkomaksu, Handelsbanken Verkkomaksu, Ålandsbanken E-maksu), tilisiirto ennakkoon, OP Lasku, Klarna Lasku sekä Klarna Osamaksu.

Maksukortti: Seuraavat maksukortit käyvät: Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard-, Debit MasterCard-, Maestro- ja Eurocard-kortit. Korttimaksaminen tapahtuu turvallisesti suojatulla maksulomakkeella eikä maksukortin tietoja tallenneta verkkokaupan järjestelmiin. Verkkokaupassa ovat käytössä kansainväliset Verified by Visa- ja MasterCard SecureCode -todentamispalvelut.

- Verkkomaksut: Voit maksaa seuraavien suomalaisten pankkien verkkomaksuilla: Nordea E-maksu, Osuuspankki Verkkomaksu, Danske Bank Verkkomaksu, Säästöpankki Verkkomaksu, Oma Säästöpankin verkkomaksu, POP Pankin Verkkomaksu, Aktia Verkkomaksu, S-Pankki Verkkomaksu, Handelsbanken Verkkomaksu, Ålandsbanken E-maksu.

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä

www.paytrail.com

Valittuasi verkkomaksutavan, maksutapahtuma siirtyy maksutavan järjestelmään. Hyväksyttyäsi maksun ja palattuasi verkkokauppaan, maksu kirjautuu välittömästi suoritetuksi kauppiaalle.

Mobiilimaksutavat
Pivo, MobilePay ja Siirto ovat sovelluksessa toimivia palveluita, joilla voi maksaa verkko-ostoksia tilisiirtona tililtään tai korttimaksuna kortiltaan hyväksymällä maksun kyseisessä sovelluksessa.

Pivo: Maksa ostokset Pivolla helposti ja nopeasti mobiilipuhelimellasi. Lataa Pivo puhelimeesi ja liitä maksukorttisi sovellukseen verkkopankkitunnuksillasi. Klikkaile ostokset ostoskoriin verkkokaupassa ja valitse kassalla maksutavaksi Pivo. Pivo on tarjolla latauskaupassa kaikkien pankkien asiakkaille. Pivolla onnistuvat lisäksi Siirto-maksut, jolloin maksun voi hyväksyä missä tahansa Siirtoa tukevassa sovelluksessa.

Lue lisää Pivosta Pivon sivulta »

MobilePay: Myös MobilePay käy maksuvälineenä verkkokaupassa. Aktivoi verkkomaksaminen MobilePayssä ennen ensimmäistä verkkokauppaostostasi.

Lue lisää MobilePayn sivulta »

Siirto: Siirto-maksujärjestelmä mahdollistaa maksut helposti kännykällä, luotettavasti tunnistetun puhelinnumeron välityksellä. Siirto-maksuihin sovellettavat ehdot:
OP:n yleiset euromaksuehdot »
Siirto-palvelun käyttöehdot Nordealla [PDF] »

Tilisiirto: Maksaessasi tilisiirrolla voit maksaa tuotteet ennakkoon minkä tahansa pankin tililtä jollekin valitsemastasi tileistä. Maksun saajana on kauppias. Näyttöön tulee tilisiirtolomake, jonka voit tulostaa (tai kirjoittaa tiedot muistiin) ja maksaa haluamallasi tavalla. Maksutiedot lähetetään myös sähköpostilla heti tilauksen jälkeen. Voit maksaa tilauksen helposti virtuaaliviivakoodilla. Näin vältyt maksutietojen kirjoittamiselta. Klikkaa tästä lisätietoja virtuaaliviivakoodista

Meillä on tilit Nordeassa sekä Danske Bank:ssa (ent. Sampo Pankki), joten valitse se pankki mikä sinulla on käytössäsi ja siirrä sen pankin tilille rahat, niin silloin maksu näkyy meillä heti. Voit maksaa tilauksen myös muista kuin listatuista pankeista. Tällöin tilisiirrossa kestää 1-3 työpäivää. Jos tilausta ei makseta 14 vrk kuluessa, tulkitaan se peruuntuneeksi.

OP Lasku

OP Lasku on maksutapa arjen erityisiin hankintoihin verkossa. Se on tarkoitettu kaikkien pankkien asiakkaille. Saat ostoksillesi 45 päivää korotonta maksuaikaa. Voit halutessasi maksaa erissä. Halutessasi voit siirtyä helposti ja mutkattomasti kuukausittaiseen erämaksuun. Silloin voit lyhentää laskua omaan tahtiisi. Pysyt helposti kärryillä tilanteestasi, kun saat laskut kätevästi sähköpostiisi ja muistutukset tekstiviestillä. Maksutapalisä on 4,95€

Joustava tapa maksaa verkko-ostokset OP Laskulla voit tehdä enintään 5 000 euron suuruisia ostoksia ja maksaa ne korottomasti pois 45 vuorokauden sisällä. Halutessasi voit pilkkoa laskun useampaan maksuerään. Ostoksesi näkyvät yhdessä paikassa, joten pysyt helposti perillä rahan käytöstä. Luottorajan avulla pidät kulutuksen haluamissasi rajoissa. Saat laskut kätevästi sähköpostiisi. Verkkopalvelussamme näet tietoja OP Laskun käytöstäsi ja tekemiesi ostosten summan. Voit käyttää OP Laskua, jos olet maksukykyinen yli 20-vuotias, ja sinulla on suomalaisen pankin verkkotunnukset. 

OP Lasku on vastuullinen maksutapa Luottopäätökset perustuvat maksukykyä koskevaan kokonaisarvioon. Kokonaisarvion tekemiseksi, pyydämme sinua ilmoittamaan tulo- ja velanhoitomenosi OP Laskun käyttöönoton yhteydessä. Lisäksi tarkastamme luottotietosi luottotietorekisteristä. Tämä helpottaa arkesi hallintaa ja auttaa pitämään taloutesi tasapainossa.

Mitä laskun käyttäminen maksaa? Laskuun lisätään tilinhoitomaksu 2,95 €. Jos saat useamman laskun samassa kuussa, maksat vain yhden tilinhoitomaksun. Tilinhoitomaksua ei veloiteta silloin, kun et saa laskua. Maksat siis vain OP Laskun käytöstä. Voit halutessasi maksaa laskusta vain minimierän, jolloin loppusumma siirtyy automaattisesti erämaksuun. Erissä maksaessasi vuosikorko on 19,95 %. Lue lisää: OP

Klarnan maksutavat

Yhdessä Klarna Bank AB:n (julk.) kanssa (päätoimipaikan osoite Sveavägen 46, 111 34 Tukholma, Ruotsi) tarjoamme seuraavia maksutapoja, joissa maksu tehdään suoraan Klarnalle:

Maksa myöhemmin.

Kokeile ensin, maksa myöhemmin. Tämä tarkoittaa sitä, että saat tilaamasi tuotteet ensin kotiisi ja päätät vasta sitten haluatko pitää ne vai et. Maksat vain niistä tuotteista jotka päätät pitää. Klarna tarjoaa 30 päivän ilmaisen maksuajan ‘maksa myöhemmin’ maksutavalla. Jos jotain on vialla, Klarnan ostajan turva takaa, että saat rahasi takaisin.

Laskun maksuaika on 30 vuorokautta tuotteiden toimituksesta. Klarna-laskun ehdot ovat saatavilla täällä. Maksutapalisä on 4,95€

Miten se toimii?
Useimmiten lasku lähetetään siihen sähköpostiosoitteeseen, jonka valitset ostoksia tehdessäsi, mutta joskus lasku lähetetään postitse tai tilaamasi paketin mukana. Kun lasku liitetään suoraan pakettiisi, voi sen saamisessa kulua aikaa.

Hallitse laskujasi
Kirjaudu tästä tai Klarnan sovelluksen kautta, jotta voit nähdä ja hallita kaikkia laskujasi. Voit esimerkiksi maksaa yhdellä klikkauksella tai pidentää maksuaikaa.

Maksa erissä.

Nyt voit helposti jakaa laskusi 3, 6 tai 12 kuukaudelle. Kun jaat laskusi eriin, lasku lisätään tililaskullesi, joka lähetetään sinulle seuraavan kuukauden puolessa välissä.

Jaa laskusi
1. Kirjaudu tästä tai Klarna sovelluksessa.
2. Valitse minkä laskun haluat maksaa.
3. Klikkaa “Maksuvaihtoehdot” tai “Osamaksu”
4. Valitse kuinka monessa kuukaudessa haluat maksaa. Valmis!
5. Kirjaudu Klarnan sovellukseen täältä.
6. Löydät osamaksun ehdot täältä.

Löydät lisätietoa Klarnasta täältä ja Klarnan käyttöehdot täältä. Klarnan usein kysytyt kysymykset loydät täältä. Klarna käsittelee henkilötietojasi soveltuvan lainsäädännön ja Klarnan tietosuojaselosteen mukaisesti.

Toimitustavat ja -kulut

Kirje: Kirjeenä voidaan toimittaa pienet tilaukset. Lähetys jaetaan postilaatikkoon/-luukkuun, jos paketti on liian kookas se toimitetaan noudettavaksi lähimpään postiin. Kirjeet jaetaan vastaanottajalle pääsääntöisesti 2-4 arkipäivän sisällä postituksesta. Kirjeiden kulkua ei voi seurata. Toimituskulut kirjeillä on 2,90 €/4,90 € ja yli 30 euron tilauksiin ilmainen toimitus.

Mikäli valitset Kirjeen toimitustavaksi ja tilaus ei mahdu kirjeeseen, tällöin toimitustapana käytetään Postipakettia.

Postipaketti: Toimitetaan lähimpään postitoimipaikkaan. Lähetys on noudettavissa pääsääntöisesti lähettämistä seuraavana työpäivänä klo 19.00 jälkeen seurantakoodia vastaan. Saat viestin kun paketti on noudettavissa postista. Voit seurata OmaPosti-mobiilisovelluksen kautta pakettisi etenemistä. Toimitus ilmastoystävällisesti Posti Green-lähetyksenä. Lähetämme seurantakoodin sähköpostitse. Pidätämme oikeuden lähettää pienet lähetykset kirjeenä kotiin. Toimituskulut 6,90 € riippumatta ostomäärästä ja yli 50 euron tilauksiin ilmainen toimitus.

Voit itse valita mistä Postin automaatista tai postista haet pakettisi, kun otat käyttöösi Postin maksuttoman Oma noutopiste-palvelun. Ota palvelu käyttöön täältä.

Postin pakettitoimitus perille asti: Toimitetaan perille kotiin/yritykseen pääsääntöisesti lähettämistä seuraavana työpäivänä klo 14 mennessä. Jos vastaanottajaa ei tavoiteta, jätetään saapumisilmoitus ja lähetys on noudettavissa postista. Toimituskulut 11,90 € riippumatta ostomäärästä

Postin kotiinkuljetus sovitusti: Kuljetetaan perille asti arkipäivisin klo 9-21 etukäteen sovittuna ajankohtana pääsääntöisesti lähettämistä seuraavana työpäivänä. Toimitusaika sovitaan vastaanottajan kanssa etukäteen puhelimitse tai tekstiviestillä. Suurimmissa kaupungeissa jakelu on mahdollinen arkipäivisin klo 9-21. Muilla alueilla lähetykset jaetaan perille klo 14 mennessä. Muista antaa meille puhelinnumerosi! Toimituskulut 11,90 € riippumatta ostomäärästä

Toimituskulut ilmoitetaan myös ostoskorissa ostoskorin tuotteille

Toimitusaika

Tilauksilla toimitusaika ennakkomaksulla maksettaessa on 1-4 työpäivää, mikäli tuotteen saatavuustiedoissa lukee "Varastossa". Yleensä lähetämme tilaukset saman tai seuraavan työpäivän sisällä, mikäli kaikkia tuotteita on varastossa.

Postipaketit jaetaan vastaanottajille pääsääntöisesti jo postitusta seuraavana työpäivänä, kirjeet 2-4 arkipäivän sisällä postituksesta. Mikäli tilauksessa on useita tuotteita ja niillä on eri saatavuus tietoja, tilaus toimitetaan yleensä pisimmän saatavuustiedon mukaan. Tilaukset, joissa on useampia tuotteita, saatetaan myös toimittaa eri lähetyksissä. Myös jos tilauksessa on useampia tuotteita, saatetaan tarvikkeet lähettää erillistoimituksena kirjeessä. Kuitenkin vain yhdet toimituskulut veloitetaan. Jos tuotteen toimitus jostakin syystä viivästyy ilmoitetusta, siitä pyritään ilmoittamaan asiakkaalle. Tilauksen tilannetta pystyy seuraamaan asiakastilinhallinta -sivuilta tai Tilauksen seuranta -sivulla viitenumeron perusteella. Postipakettien kulkua voi seurata Postin tilaustenseuranta-sivulla, seurantakoodi toimitetaan asiakkaalle lähetyksen jälkeen sähköpostitse.

Kaikkiin postitoimipaikkoihin ei paketteja pystytä toimittamaan lähettämistä seuraavana päivänä, katso Postin toimitusaikaseuranta.

Peruuttamisoikeus

Kaikilla myymillämme tuotteilla on kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän peruuttamis- ja vaihto-oikeus tavaran vastaanotosta syytä ilmoittamatta. Kauppasumma palautetaan asiakkaan tilille tai tilauksessa käytetylle maksutavalle 14 päivän kuluessa palautuksen saapumisesta meille. Asiakaspalautuksen täytyy sisältää kaikki samat tuotteet mitä paketissa oli sen vastaanottaessa.

Peruuttamisoikeuden käyttämiseksi teidän on ilmoitettava sähköpostitse 14 päivän sisällä siitä kun tavara on vastaanotettu päätöksestänne peruuttaa sopimus. Voitte käyttää peruuttamislomaketta verkkosivuillamme: Tästä klikkaamalla pääset peruuttamislomakkeeseen. Ilmoitamme teille sähköpostitse peruuttamisilmoituksen saapumisesta ja samalla saatte tarkemmat palautusohjeet. Teidän on lähetettävä tavarat viivytyksettä ja viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen tekemisestä ja peruuttamisvahvituksen vastaanottamisesta.

Älä koskaan palauta lähetystä ilman palautusilmoitusta! Kun olet saanut vastauksen palautusilmoitukseen, palauta lähetys vasta sen jälkeen.

Asiakas vastaa palautettavan tuotteen palautuskuluista postin hinnaston mukaisesti. Emme nouda/vastaanota paketteja joiden postimaksua ei ole etukäteen maksettu. Säilytä kuitti palautuksesta itselläsi.

Palautettavissa tuotteissa, varusteissa eikä paketeissa saa olla minkäänlaisia käytön jälkiä, sekä mahdolliset suojamuovit ja sinetit on oltava paikoillaan. Puhelimissa tulee olla näytön suojamuovi paikallaan. Puhelimella soittaminen tarkoittaa puhelimen käyttöönottoa ja palautusoikeuden menettämistä. Palautukseen on liitettävä kaikki pakkauksen mukana olleet tuotteet sekä dokumentit alkuperäisessä kunnossa. Palautettava tuote on pakattava asianmukaisesti esim. kuljetuspussiin tai pahvilaatikkoon. Pakettikorttia ei saa liimata suoraan tuotteen myyntipakkaukseen. Asiakaspalautukset tulee lähettää Suomen Digipisteen allamainittuun osoitteeseen. Tuotetta ei tule lähettää paketin päälle merkittyyn osoitteeseen eli tukkuun vaan Suomen Digipisteen osoitteeseen. Mikäli näin on kuitenkin menetelty, asiakkaalta veloitetaan tukun perimät kulut. Lähetyksen noutamatta jättämisestä veloitamme kuluja vähintään 25 euroa. Olette vastuussa vain sellaisesta arvon alentumisesta, jossa tavara on otettu käyttöön huolenpitovelvoitteen vastaisesti.

Mikäli tuote ei täytä palautusehtoja, emme korvaa ostosummaa täysimääräisenä tai tuote lähetetään asiakkaalle takaisin.

Kun palautuksen ehdot täyttyvät, maksu palautetaan viivytyksettä ja kuitenkin viimeistään 14 päivän kuluessa palautuksen saapumisesta meille tai siitä kunnes olette osoittaneet lähettäneenne tavaran takaisin. Ennen lähetystä perutun tilauksen maksu palautetaan noin vuorokauden kuluessa peruutuksesta. Suoritamme maksun sillä maksutavalla, jota olette alkuperäisessä maksutapahtumassa käyttäneet, ja josta teille ei aiheudu suoritusten palauttamisesta kustannuksia.

Peruuttamisoikeus ei koske yrityksiä.

Takuu

Kaikilla myymillämme tuotteilla on valmistajan myöntämä takuu. Takuu määräytyy valmistajan määrittelemien ehtojen mukaan ja ostaja on velvollinen tutustumaan ohjekirjasta, takuulomakkeesta tai valmistajan verkkosivuilta löytyviin takuuehtoihin ennen tuotteen käyttöönottoa. Takuuviallinen tuote ensisijaisesti huolletaan kuntoon tai korvataan vastaavanlaisella tuotteella. Takuu kattaa tuoteviat, takuu ei kata yhteensopivuusongelmia, tuotteen virheellisestä käytöstä johtuvia vikoja tai asiakkaan itse aiheuttamaa rikkoutumista. Varmista aina että ostamasi tuote sopii käyttöösi ja osaat asentaa sen. Takuu ei koske sen mahdollisesti muille laitteille tai henkilöille aiheutuneita vahinkoja.

Takuutapauksissa tuote voidaan toimittaa suoraan huoltoon tai otetaan yhteys myyjään sähköpostitse tarkan vikakuvauksen kanssa. Voitte käyttää verkkosivuillamme takuulomaketta.

Takuuaika on yleensä yksi vuosi tai kaksi vuotta. Puhelimilla takuuaika on 2 vuotta, poislukien esimerkiksi kuluvilla osilla, kuten akkuilla, takuu on kuusi kuukautta. Takuuaika ilmoitetaan tuotteen tuotekuvauksen yhteydessä. Takuuaika selviää myös ostokuitista. Takuun lisäksi tai sen puuttumisesta huolimatta, tuotteilla on myös lakisääteinen virhevastuu.

Nopein tapa saada tuote takuuhuoltoon on toimittaa se itse valmistajan huoltopisteeseen, joko itse viemällä tai se voidaan myös lähettää huoltopisteeseen maksutta. Lähetettäessä postitse liitä mukaan tarkka vikaseloste ja takuutodistukseksi kopio lähetteestä tai kuitista, jossa on laitteen mahdollinen sarjanumero. Takuuasioissa ota tarvittaessa yhteyttä asiakaspalveluumme.

Yhteystiedot

Suomen Digipiste
Lahdentie 224 (toimisto, ei myymälää)
04250 Kerava
Puhelin: 044 515 6116 (Asiakaspalvelu yleensä vain sähköpostilla, yhteydenotot ensisijaisesti sähköpostilla)
Y-tunnus: 1962804-1 ALV rek.
Sähköposti: info@digipiste.fi

Nordea FI34 1063 3500 1411 93
Danske Bank FI84 8000 2017 6914 02
Jatka